![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjAkoazRqi474Iqa1gg5clegubxha3oidcb2uLuH80a1O2_gnlRdHXOI8lpQ1mLv-Sm2EW_6RiZ7fk9on0aA3ATzyGinl0NHH1IoT8NwB5_Oz7Csy45VSNoJNZh8ZsR-tgy_t48J0abikRC/s400/logo_fif_2010_bloggen.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdFdyDraYVF-r6PnYDxDf9Mxg6Cki9LqY1mS18fnJvKQHPFBuMQ4M6t8vdoj4CilWiYanf8Q3hRWBXe1HIB9ry8Gc1TaBDdWY0vroK4AgdWpRnJFIEOqJlpG20hlBxEZ6a9Z0pfuQ3L-N3/s400/FIF_FOROGETTER.jpg)
Logo
Jeg ville at logoen til Fødsel i Fokus skulle minne om et lappeteppe.
Lappetepper for meg er å «skrive» ned en viktig historie eller hendelse som har skjedd i familien - som familien ikke vil glemme. Slik at neste generasjon kan huske historien ved å se på lappeteppe.
Målgruppa til Fødesl i Fokus er kvinner og familie.
Malen til lappeteppetfonten er Myriad pro.